Szukamy pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ROZWOJU

Szukamy pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ROZWOJU
  • praca

Czym zajmuje się Dział Rozwoju?

Dział Rozwoju prowadzi międzynarodowe projekty, partnerstwa strategiczne i powierzone wydarzenia kulturalne. Koordynuje sprawozdawczość o działalności kulturalnej instytucji. Prowadzi sekretariat Rady Muzeum. Wspiera dyrekcję w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania systemu kontroli zarządczej we wszystkich działach muzeum – m.in. poprzez zbieranie danych dotyczących zarządzania ryzykiem, a także planowanie i monitorowanie realizacji celów instytucji.

Praca na tym stanowisku polega między innymi na:

  • koordynacji procesu sprawozdawczości z działalności merytorycznej muzeum;
  • prowadzeniu sekretariatu Rady Muzeum, w tym zbieraniu danych i przygotowywaniu materiałów na posiedzenia Rady;
  • koordynacji projektów kulturalnych we współpracy z instytucjami krajowymi i zagranicznymi;
  • organizacji przedsięwzięć kulturalnych (konferencji, seminariów, debat) i wystawienniczych;
  • pełnieniu roli kuratora zadania – osoby odpowiedzialnej za zaplanowanie, realizację i rozliczenie wybranych zadań lub projektów w Dziale Rozwoju.

Aplikuj do nas, jeśli:

  • cenisz sobie różnorodność zadań,
  • umiesz i chcesz pracować zespołowo,
  • masz doświadczenie w pracy projektowej,
  • lubisz wyzwania i jesteś ukierunkowany/-a na poszukiwanie rozwiązań,
  • jesteś dobrze zorganizowany/-a, potrafisz zarządzać czasem i przydzielonymi zadaniami,
  • doskonale posługujesz się językiem polskim w mowie i piśmie,
  • znasz bardzo dobrze w mowie i piśmie język angielski (poziom B2),
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista,
  • masz lub aktualnie zdobywasz wykształcenie wyższe,
  • chcesz pracować w miejscu związanym ze sztuką i/ lub naturą,
  • biegle posługujesz się edytorami tekstu, arkuszem kalkulacyjnym i oprogramowaniem do przygotowania prezentacji.

Podejmując współpracę z nami, zyskujesz: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),
  • szansę na rozwój kompetencji i wiedzy (udział w szkoleniach i kursach),
  • szansę na doskonalenie zawodowe w trybie job shadowing poprzez wizyty studyjne w krajowych i zagranicznych instytucjach partnerskich,
  • pracę w jednym z największych i najpiękniejszych muzeów w naszym kraju,
  • legitymację pracowniczą uprawniającą do bezpłatnego wstępu do muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny na adres e-mail: rekrutacja@muzeum-wilanow.pl z dopiskiem: Rekrutacja – Dział Rozwoju.

Na zgłoszenia czekamy do 28 września 2025 r.

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę w muzeum.

Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.

Informacje na temat Polityki ochrony sygnalistów, określającej procedurę dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa z zakresu wskazanego w art. 3 ust. 1 Ustawy z 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów i podejmowania w tym zakresie działań zastępczych Ochrony Sygnalistów, dostępna nas stronie: https://www.wilanow-palac.pl/ochrona_sygnalistow.html

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
  2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
    1. przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
    2. prawnie uzasadniony interes Muzeum, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
    3. zgoda na przetwarzanie danych:
      • jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy – zgoda wyrażona poprzez przesłanie aplikacji.
      • na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych – zgoda wyrażona w oświadczeniu przesłanym do Muzeum w zgłoszeniu rekrutacyjnym.
  5. Muzeum będzie przechowywało zebrane dane osobowe przez okres miesiąca od chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. A w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na przetwarzanie danych do przyszłych celów rekrutacyjnych przez okres 2 lat lub do momentu odwołania takiej zgody.
  6. W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
  7. Muzeum będzie przekazywało dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z Muzeum i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
  8. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Muzeum, o którym mowa w pkt 4b, każda osoba ma prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
  9. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest zgoda, o której mowa w pkt 4c, każda osoba ma prawo jej wycofania poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  10. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).
  11. Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest dobrowolny. Bez podania obowiązkowych danych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Muzeum.